top of page

Revenue Management
w hotelarstwie

Poznaj skuteczny system zwiększania średniej ceny i maksymalizacji obłożenia

www.nowelski_edited.png

Chcesz wreszcie raz a dobrze poznać 
i wprowadzić w swoim hotelu skuteczny Revenue Management ?

Skuteczny i dobrze prowadzony Revenue Management prowadzi do pełnego wykorzystania potencjału hotelu. Zarządzanie ceną adekwatnie do sytuacji rynkowej oraz na podstawie analizy danych wewnętrznych przekłada się na wzrost obłożenia oraz maksymalizacje średniej ceny (ADR).

Skorzystaj z naszego globalnego doświadczenia w prowadzeniu skutecznej polityki cenowej. Dla wielu klientów w Polsce i na świecie tworzyliśmy od podstaw kulturę Revenue Managementu. 

Organizowaliśmy wiele szkoleń, mamy w tym doświadczenie. Uczyliśmy hotele miejskie i te w zaciszu, biznesowe oraz SPA&Wellness, małe oraz duże.

Dzięki naszym szkoleniom osiągniesz swój założony cel. Zwiększysz obłożenie, podniesiesz średnią cenę i będziesz zawsze o krok przed konkurencją. 

Dla kogo jest to szkolenie ?

hotelarzy, którzy chcą świadomie podchodzić do prowadzenia i rozwoju swojego biznesu lub myślą o stworzeniu stanowiska Revenue Managera

pracowników hotelu którzy chcą nabyć praktycznych umiejętności zarządzania polityką cenową w hotelu, chcą aplikować na stanowisko Revenue Managera lub chcą zdobyć fachową wiedzę w tej dziedzinie

revenue managerów, którzy rozpoczynają swoją przygodę z Revenue Managementem i chcą poznać możliwości jakie niesie ze sobą poprawnie i skutecznie prowadzony Revenue Management

menadżerów i dyrektorów, którzy chcą poznać i zgłębić dziedzinę Revenue Managementu oraz dowiedzieć jak dzięki niemu w pełni wykorzystać potencjał hotelu

Widzisz siebie
na tej liście ?

Co zawiera szkolenie ?

8

7

modułów szkoleniowych

godzin praktycznej wiedzy

kompletny system RM
do wykorzystania w Twoim
hotelu

do

Wykres finansowy

Wprowadzenie

Moduł I

  1. Total Hotel Revenue Management - czym jest i dlaczego warto go stosować

  2. Kluczowe obszary Revenue Managementu: Finansowy, Strategiczny, Operacyjny

  3. Centra przychodowo - kosztowe w hotelu

  4. Wynik finansowy w ujęciu różnego rodzaju kosztów (stałe, zmienne, pośrednie, bezpośrednie)

  1. Prawo podaży i prawo pobytu - wykorzystanie podstawowych praw ekonomii w celu ustalenia właściwej ceny za pokój

  2. Mix Revenue Management - skuteczny sposób na maksymalizacje przychodu, obłożenia oraz zwiększanie średniej ceny

  3. Strategia zagarniania rynku oraz minimalizacji nadwyżki konsumenta - czym są i kiedy należy je stosować

  4. Wskaźnik GOPPAR - kluczowy KPI. Jak go obliczać oraz interpretować. W jaki sposób zmienia się w zależności od różnej strategii cenowej

Wybór strategii

cenowej

Moduł II

Rentowność

Moduł III

  1. Próg Rentowności - czym jest i jak poprawnie go obliczyć

  2. W jaki sposób połączyć strategie sprzedaży z prognozowanym pozomem progu rentowności

  3. Zestaw czynników wpływających na poziom sprzedaży oraz zwiększenie marży

  4. Przykłady kluczowych decyzji wpływających na maksymalizacje wyniku finansowego

Analiza danych wewnętrznych

Moduł IV

  1. Pickup Report - kluczowy raport dla potrzeb gromadzenia oraz analizy bieżaych wyników

  2. W jaki sposób ustalić i zweryfikować poziom założonego celu finansowego

  3. Sygnały ostrzegawcze - jak szybko dowiedzieć się czy bieżące dzialania operacyjne przyniosą oczekiwany efekt

  4. KPI (Key Performance Indicators) - lista kluczowych wskaźników, które należy monitorować

  5. W jaki sposób interpretować wskaźnik RevPAR oraz czym w ogóle są wskaźniki tego typu. Jakie niosą ze sobą informacje o kiedy warto je obliczać

Analiza konkurencji

Moduł V

  1. Sposoby ustalania listy obiektów konkurencyjnych

  2. Rate shopping - narzędzia do anlizy cenowej i gromadzenia informacji o ruchach cenowych konkurencji

  3. Poziomy cenowe - w jaki sposób wyznaczyć poziomy cenowe na podstawie właściwej analizy rynku

  4. Mediana oraz Percentyl - podstawowe miary bez których analiza rynku nigdy nie będzie poprawna

  1. Daily Report - dzienny raport wyników z podstawowymi informacjami o efektywności sprzedaży na poziomie działalności noclegowej

  2. Pace Report - kluczowy raport o charakterze ostrzegawczym w odniesieniu do newralgicznych terminów, np. Majówki, Świąt lub Nowego Roku.

  3. Miesięczny raport wyników - kluczowy raport wyników który zawiera między innymi informacje i źródłach rezerwacji, wskaźniku rezerwacji bezpośrednich, średnim oknie rezerwacji oraz średniej cenie

  4. Peak weeks Report - kluczowy raport o znaczeniu strategicznym, który pozwala obrać najbardziej odpowiednią strategie sprzedaży w przyszłości

Moduł VI

Kluczowe raporty

Moduł VII

Dynamiczne zarządzanie ceną

  1. RM TOOL - w jaki sposób podejmować najlepsze decyzje o zmianie ceny

  2. Zestaw kluczowych zmiennych które należy rozważyć przy każdorazowej decyzji o zmianie ceny

  3. Poziomy cenowe - w  jaki sposób posługiwać się poziomami cenowymi w dynamicznym zarządzaniu polityką cenową

  4. W jaki sposób zmiana ceny przekłada się na informacje w Pick Up Report

Moduł VIII

Praca z Excelem

W tej części zostają omówione kluczowe funkcjonalności programu Excel, które należy poznać aby samodzielnie zarządzać polityką cenową w sposób profesjonalny. Dzięki temu modułowi dowiesz się które kompetencje będą Ci potrzebne aby samodzielnie budować raporty omawiane we wszystkich modułach kursu

WOW, super program!

Tomasz Kałuża

Uczę innych
bo jestem profesjonalistą

Z branżą Horeca jestem związany od 12 lat. Jestem w niewielkim gronie tych ludzi na świecie, którzy kochają Poniedziałki bo nie mogą doczekać się pracy, która jest dla nich pasją.

www.nowelski.pl-10.jpg

Dlaczego warto wziąć udział
w moich szkoleniach ?

Wiem jak szkolić, robiłem to wiele razy. Niektórzy mówią, że mam do tego specjalne predyspozycje.

Umiem spojrzeć na wiele rzeczy z szerokiej perspektywy. Mam międzynarodowe doświadczenie które cały czas się pogłębia.

Otrzymasz gotowy i skuteczny system do prowadzenie efektywnego Revenue Managmentu w Twoim hotelu. Poznaną wiedzę wykorzystasz w praktyce natychmiast po odbytym szkoleniu.

Oczywiście że to nie
jedyne powody

Wypowiadam się jako ekspert

ja.jpg

Jestem autorem publikacji

HBC-duze-1.jpg
logo hm.png

Jestem zapraszany na konferencje

logo-ikona.jpg
hmc.jpg

REFERENCJE
chciałbym wrzucić wszystkie,
ale nie ma tu tyle miejsca

Recommendation letter-amico (2).png

Czujesz że to szkolenie może być dla Ciebie wartościowe ?

Co szkolenie wniesie
do Twojego hotelu ?

OSZCZĘDNOŚCI

WIEDZA

KONTROLA

Zdobyte umiejętności przekładają się na efektywne zarządzanie przychodem i kosztami.

Uzyskasz kompetencje do profesjonalnego prowadzenia skutecznej polityki cenowej.

Dowiesz się co oraz w jaki sposób kontrolować. Uzyskasz poczucie i pewności pełnego panowania nad wieloma obszarami Twojego hotelu. 

Kotwica 1
Revenue-amico_edited.png

Ty wybierasz!
Przyjadę do
Twojego hotelu lub spotkamy się online.

Sam możesz dobrać formę szkolenia, która najbardziej Ci odpowiada. Robię średnio 60 tys. km rocznie odwiedzając różne hotele, ale mnóstwo godzin spędzam również na Zoom, szkoląc przed ekranem komputera.

 

Szkolenia stacjonarne pozwalają na bezpośredni kontakt. Mają nieco inny charakter i z doświadczenia wiem, że prowadzą do niebanalnych dyskusji. Przeważnie kończą się wspólnym posiłkiem oraz dalszą pracą nad wybranym zagadnieniem.

Forma zdalna to również dobry wybór. Przed szkoleniem otrzymasz specjalny link, a potem możesz zdobywać wiedzę z dowolnego miejsca na świecie. 

Skontaktuj się ze mną

+48 505 853 150

Partnerzy szkoleń

yield good 2.png
profitroom-logo-400x160.png
insight good 2.png
bottom of page