Kiedy nie chcesz zatrudniać Revenue Managera..
..ale chcesz profesjonalnie zarządzać cenami
w Twoim hotelu
Twój zewnÄ™trzny dziaÅ‚ Revenue Managementu
Outosurcing zarzÄ…dzania kanaÅ‚ami sprzedaży i politykÄ… cenowÄ… to sposób dziÄ™ki któremu hotele z ograniczonym budżetem mogÄ… otrzymać pomoc profesjonalnego Revenue Managera. Za kwotÄ™ nawet kilkukrotnie niższÄ…, otrzymujÄ… pakiet specjalistycznych usÅ‚ug i pewność że maksymalnie wykorzystujÄ… potencjaÅ‚ swojego obiektu
W dobie sprzedaży online, poÅ›redników OTA, matasearch'y, Channel Managera, nowych trendów i technologii big data wychodzimy naprzeciw hotelarzom którzy potrzebujÄ… staÅ‚ego wsparcia w aktywnym i wÅ‚aÅ›ciwym zarzÄ…dzaniu politykÄ… cenowÄ… oraz kanaÅ‚ami sprzedaży. WÅ‚aÅ›cicielom obiektów i menadżerom dajemy pewność dystrybucji pokoi we wÅ‚aÅ›ciwym czasie i z odpowiedniÄ… cenÄ…
​
Co będziemy dla Ciebie robić
na dobry poczÄ…tek
Audyt
To wynika z naszych doświadczeń.
Wiemy już, że nie zawsze wszystko dziaÅ‚a poprawnie. WstÄ™pny audyt pomaga nam zweryfikować i odnaleźć miejsca, które trzeba jeszcze.. dopieÅ›cić
Weryfikujemy m.in. ustawienia dystrybucji w kanaÅ‚ach OTA oraz Booking Engine, poprawność mapowania do Channel Managera, a także ustawienia pakietów pobytowych, szczególnie w obiektach o charakterze resortowym. Nie przejdziemy obojÄ™tnie obok danych i moduÅ‚ów raportowania w Twoim PMS
Compset
to podstawa
Nie ma dobrego zarzÄ…dzania cenÄ… bez weryfikacji dziaÅ‚aÅ„, które wykonuje Twoja konkurencja
​
WczeÅ›niej jednak, ustalimy tzw. Compset, tj. listÄ™ hoteli/ obiektów, które w regularny sposób bÄ™dziemy analizować pod różnym kÄ…tem: oferowanych cen pokoi, wÅ‚Ä…czonych promocji, wyceny oraz treÅ›ci pakietów pobytowych, itp.
Profesjonalne narzędzia
Nie szczÄ™dzimy wydatków na profesjonalne narzÄ™dzia ​
​
Aby wykonywać swojÄ… pracÄ™ jak najlepiej, kupujemy licencje dla rozwiÄ…zaÅ„, które stanowiÄ… naszÄ… przewagÄ™ konkurencyjnÄ…
​
​
Program OTA Insight pozwala nam zajrzeć tam, gdzie inni nie mają dostępu
​
Każdy hotel podejmujÄ…c z nami wspóÅ‚pracÄ™, nie musi ponosić dodatkowych kosztów na podobne rozwiÄ…zania. Nie musi również spÄ™dzać czasu nad żmudnÄ… analizÄ…
​
Analiza to nasze życie. Wiemy jak to robić. Zrobimy to za Ciebie!
Dynamiczne zarzÄ…dzanie cenÄ…
Najczęstszy błąd w zarządzaniu polityką cenową to stałe ceny przez długi okres czasu
​
Jedynie dynamiczna zmiana cen prowadzi do optymalizacji obłożenia oraz maksymalizacji średniej ceny. W innym wypadku, potencjał obiektu pozostaje niewykorzystany!
Ceny jak wykres
tÄ™tna.. Twój hotel żyje!
Pick Up Report
Każdy Czwartek to dzieÅ„ raportowania w naszej firmie. W tym dniu każdy z obsÅ‚ugiwanych obiektów otrzymuje tzw. Pick Up Report, tj. tygodniowy raport z uzyskanymi wynikami oraz kluczowÄ… statystykÄ…. M.in. poziom obÅ‚ożenia, przychód netto, ADR (Å›rednia cena), RevPAR oraz bieżący poziom realizacji zaÅ‚ożonego celu finansowego
Nasz flagowiec w branży.
Mercedes wÅ›ród raportów.
To nie wszystko!
Czytaj dalej..
Ważna sprawa dla obiektów resortowych
Pakiety pobytowe
Wiemy jak powinien wyglÄ…dać pakiet pobytowy. Wiemy również jak prawidÅ‚owo ustawić jego dostÄ™pność oraz restrykcje.
A co zrobić z cenÄ… dnia ? Jak podczas sprzedaży pakietowej podejść do kanaÅ‚ów OTA ? My wiemy
Raportowanie
miesięczne
Tygodniowy Pick Up Report czÄ™sto nie wystarcza. Potrzebujesz (i my również potrzebujemy) szerszego obrazu. Na koniec każdego miesiÄ…ca otrzymasz od nas raport, który zawiera kluczowe informacje mogÄ…ce pomóc w decyzjach operacyjnych, np. ilość i wartość rezerwacji w kanaÅ‚ach sprzedaży, informacje o Å›rednim wyprzedzeniu, dÅ‚ugoÅ›ci pobytu oraz wskaźniku rezerwacji bezpoÅ›rednich
Wiemy,
co musimy wiedzieć
Nie ma problemu
Mapowanie
nowych kanaÅ‚ów ?
Przez lata obsÅ‚ugi różnych obiektów wypracowaliÅ›my unikatowy sposób komunikacji z dziaÅ‚ami technicznymi kanaÅ‚ów OTA oraz dostawcami rozwiÄ…zaÅ„ w branży
​
Dla każdego obiektu tworzymy tzw. tabelÄ™ mapowania. To namalowany naszymi rÄ™kami obraz struktury podÅ‚Ä…czenia kanaÅ‚ów sprzedaży w Twoim hotelu. Używamy go do komunikacji z dziaÅ‚ami supportu, które sÄ… nam wdziÄ™czne za jasny sposób wymiany informacji
Dlaczego hotelom to się opłaca ?
Wynagrodzenie Revenue Managera wynosi co najmniej 5000 PLN na rÄ™kÄ™. W takim przypadku caÅ‚kowity koszt pracodawcy to ponad 8000 PLN. Oznacza to, że wÅ›ród wielu mniejszych, niezależnych hoteli takie stanowisko nigdy nie powstanie. Pozostaje również dodatkowy koszt i ogólny problem z rekrutacjÄ… takiej osoby. W Polsce i na Å›wiecie wciąż brakuje profesjonalistów wykwalifikowanych w tej dziedzinie.
​
Takie hotele nie muszÄ… jednak rezygnować z wÅ‚aÅ›ciwego prowadzenia polityki cenowej. Tak samo jak hotele sieciowe z odpowiednim zasobem specjalistów, mogÄ… efektywnie zarzÄ…dzać swoimi kanaÅ‚ami dystrybucji i otwierać siÄ™ na nowe kierunki sprzedaży. To szansa na maksymalizacje przychodów, wzrost obÅ‚ożenia i Å›redniej ceny (ADR).