top of page

Trendy w Revenue Management na 2025 rok – Jak przygotować się na nadchodzące zmiany?
Branża hotelarska nieustannie się rozwija, a zarządzanie przychodami odgrywa kluczową rolę w maksymalizacji zysków i utrzymaniu...

Trendy w Hotelarstwie 2025 – Jak Przygotować Się na Nową Erę Podróżowania?
Branża hotelarska stoi u progu kolejnej rewolucji. Zmieniające się potrzeby podróżnych, dynamiczny rozwój technologii i rosnąca...


Daily Raport - wisienka na torcie raportowania
W moich wcześniejszych artykułach dużo pisałem o raportowaniu. Było w nich dużo liczb, danych i wykresów. Trudno żeby było inaczej pisząc...


Skuteczny Revenue Management to sztuka wyciągania wniosków
Końcówka Września to pewien specyficzny okres, kiedy rozgrzani po wysokim sezonie łapiemy oddech i znajdujemy chwile na podsumowania. W...


Sprzedaż wakacji - która strategia sprawdziła się najlepiej ?
Gdyby przenieść się w czasie do pierwszych dni Czerwca i spytać hotelarzy jak wyglądają u nich wakacje, znakomita większość...


Dynamiczna zmiana ceny za pokój- dlaczego warto i w jaki sposób robić to poprawnie
Wydawałoby się, że dynamiczna zmiana cen, tj. różnicowanie stawek za pokój w zależności od różnych czynników (wewnętrznych i...


Raportowanie- na czym powinien skupiać się Revenue Manager
Etatowi Revenue Managerowie pracujący w różnych hotelach w Polsce i na świecie mierzą się na co dzień z wieloma zadaniami. Poza samym...


Jak Boutique Residence Gdańsk rozwinął sieć dystrybucji i zwiększył swoje przychody wypracowując wzrost RevPAR o 23,7%
Boutique Residence Gdańsk to nowoczesny hotel miejski, zlokalizowany w malowniczej części Gdańska. Obiekt przyciąga gości eleganckim...


Jak Kormoran MediSpa w Rowach zwiększył liczbę rezerwacji bezpośrednich o 30% w ciągu 3 miesięcy dzięki Revenue Management
Kormoran MediSpa w Rowach to wyjątkowy resort położony w malowniczej miejscowości Rowy, oferujący wypoczynek w otoczeniu natury, a także...


Revenue Management od podstaw. Czyli praca recepcji ważniejsza niż myślisz
SISO first! W taki właśnie sposób zaczynam większość moich szkoleń. To akronim od angielskich słów „shit in, shit out”, więc nie...


Bałagan przez który tracisz pieniądze-cz. 2.
We wcześniejszym artykule (cz.1), pisałem głównie o kanałach dystrybucji. Wymieniłem kilka obszarów, które często zaniedbane mogą...


Bałagan przez który tracisz pieniądze- dystrybucja w kanałach sprzedaży, cz. 1.
Istnieje wiele elementów na podstawie których potencjalni goście tworzą sobie w głowach wstępny obraz naszego hotelu. Taki uformowany...
bottom of page